Thursday 1 September 2016

Image result for gambar perempuan berseorang di rumah dengan hantu

Assalammualaikum 😊 . lama dah tak update  . so , topik kita pada hari ini ialah gangguan . aku pasti, mesti ada 2 atau 3 orang dripada pembaca smua pernah diganggu. Kalau ade cerita yang korang nak share, boleh hantar cerita anda pada saya ye?  So, cerita versi  aku lebih kurang macam ni . . . .

Petang tu hujan lebat sangat-ii . aku sedang menunggu ibu untuk mengambil aku di sekolah . keadaan disitu agak janggal kerana tinggal aku sorang sahaja yang belum pulang . dalam 20 minit lepas tu, ibu aku sampai .
"You are late! Dendanya ialah belanja along tomyam ! " ujar ku
"Alright mem besar" balas ibu .

sampai sahaja diperkarangan rumah, aku turun dan terus masuk kedalam rumah. Ibu dan adikku keluar membeli makanan untuk makan tengahari. aku masuk ke dalam bilik,bukak lampu and laptop . sdang ralit menonton cerita korea, tiba-tiba ade petir yang menyambar and dalam sekelip mata, bilik aku gelap. Bekalan elektrik terputus nampaknya. Aku telefon member aku sebab tetiba aku rasa seram sejuk. Alamak ! mamat ni tak angkat pulak.

aku bangun menuju ke ruang tamu. tak sampai 2 3 tapak, petir menyambar depan aku. and then cahaya daripada petir tadi menyebabkan aku ternampak sosok seorang perempuan berambut panjang, lidah panjng sampai ke lantai dan bajunye dipenuhi dengan darah. aku menjerit dan cepat-cpat masuk ke dalam bilik dan mengunci pintu bilik.

dalam bilik, aku menangis kerana ketakutan. aku telefon semua orang dalam kenalan phone aku. paling best, semua tak angkat! aku time tu tak payah nak cakap lah . takut gile kot. aku pandang sekeliling. nampaknya , jelmaan tadi dah tak de. aku lihat didalam cermin.. dan terlihat satu tangan memegang erat kepala aku . aku pun apa lagi. menjerit then lari tak cukup tapak ar. nasib baik handphone sntiasa di dalam genggaman. aku dail number my mom. and dia angkat . aku suruh dia balik awal . dan dalam beberapa minit sahaja ibu dah sampai, Alhamdulilah

aku tak menceritakan peristiwa yang aku lalui 10 minit yang lalu. biarlah aku luahkan semuanya disini.


* Jngan bersendirian walaupun anda berada di dalam rumah sendiri . kerana kita tidak mengetahui siapa atau apa yang bersama sama dengan kita. *

No comments:

Post a Comment

PENUNGGU KOLEJ DI JOHOR BAHRU

      Asslammualaikum semua , peminat kisah mistik & seram. Setelah bertahun lamanya aku tak update cerita woi and sebernarnya dah lupa ...