Wednesday 16 December 2015

           
Assalammualaikum. Mesti ramai ppuan tat lua sana yg pnh ase kena tindih kan ? Tak terkecuali pada aku .aku pn kene gk .
            
             Malam tu, macam malam2 biasa. Aku get ready untuk tidur. katil aku tu double decker. Katil aku tat bwh , n adik aku tat atas. Tapi, mlm tu adik aku nak tidur dgn ibu . So terpkse ar aku tido sorng dlm bilik.

             Aku tarik selimut. Hati aku dah lain macam. Tegak semacam je bulu roma. Aku pndng katil adik aku tat atas. Tak ada pape. Mlm tu sejuk sangt. Aku perlhan kipas un still sejuk. So, aku decide .. aku just tido n buat bodoh je.

              Dalam setengah jam aku tidur, aku trjge, bb ase bdn aku berat. Mata aku masih lagi terpejam. Aku cuba gerakkan badan tapi tak boleh, ape ntah lagi nk menjerit mintk tolong. Memng x boleh. Perlahan-lahan aku bukak kelopak mata. Aku terkejut. Satu lembaga hitam tanpa anak mata sedng menindih aku.

              Aku menangis sebb takut sangat. Tapi apakan daya, suara tangisan aku hanya terluah didalam hati. Aku cekalkan hati dan sedaya upaya membaca ayat kursi serta 3 qul. Semakin aku baca, semakin berat badan aku ditindih.

              Aku dah tak boleh bernafas. Mulut aku tercungap-cungap. Dalam hati aku, tidak putus2 memohon pada Allah Azza Wajalla. Dalam keadaan aku bertungkus lumus nak

membebaskan diri dari lembaga tu, aku dgr pintu aku diketuk bertalu-talu.setelah 2 minit pintu diketuk, akhirnya pintu dikuak. Terjengul wajah ayah dan ibu aku. Ayah yang melihat keadaan aku yang sedng tercungap-cungap terus mengalunkn ayat suci alquran.

              Setelah beberapa minit aku ditindih dgn lmbga itam tu, akhirnya lembaga tu hilang. Ibu trus peluk aku dan sapu peluh dkt dahi aku.

   Itulah sedikit perkongsian dari aku tntng ditindih ni. Bye.

             

        

No comments:

Post a Comment

PENUNGGU KOLEJ DI JOHOR BAHRU

      Asslammualaikum semua , peminat kisah mistik & seram. Setelah bertahun lamanya aku tak update cerita woi and sebernarnya dah lupa ...