Wednesday 16 December 2015


     

      







        Sixth sense?? Erm aku pun tak berapa arif tentang keajaiban ni. Yang aku tau, bkn semua orang dpt rasa keistimewaan ni. Tapi aku pnh bace tntng "siti" yang ada keistimewaan ni.

             Menurut dripada ap yg aku bace, dia boleh scan org. Means, contohnya kalau org tu mengamalkan ilmu itam or brkwn dgn jin syaitan, dia akan nampak warne merah dlm bdn org tu.

              Tapi , bnyk jugk kejadian pelik yg trjdi pada cik siti ni. Contohnya, time dia skolh mnngh dlu, dia suke sgt buat origami . Origami ap? tu aku tk ingt pulk. Hee. Then one day, dia buat bnde tu. Da siap buat origami tu, dia bgi dkt member dia. Balik dri skolah, mama dia cerita, yg kwn dia mati accident. Dia tnye "kwn yg mne?"

                    "Amirul(bkn nme sbnr)"terkejut dia. Origami tu, dia bgi dekt amirul. Tapi dia anggap bnde tu kbetulan.dan x de kne mgena dgn origami yg dia buat  tu.

                       After one year.. like that lah., dia balik kmpng. Dia nmpk ade origami yg sme dkt  atas meja beljar cousin dia, terdetikdlm atie dia,, da lme x buat origami. So , she decide to do it. Dah siap tu, dia letak dkt ats meja belajar.

                         Then, adik dia ckp, jiran sebelah meninggal. Dia terkedu ! Tak mungkin origami aku, kebetulan je tu. Dia dah mula takut n start dri hari itu, dia dah tak wat lagi dah origami tu.

                                    ******

No comments:

Post a Comment

PENUNGGU KOLEJ DI JOHOR BAHRU

      Asslammualaikum semua , peminat kisah mistik & seram. Setelah bertahun lamanya aku tak update cerita woi and sebernarnya dah lupa ...