Saturday 19 December 2015

           Susah utk aku hadamkan ape yg jadi dekt aku semalam. Tapi, inilah yang jadi pada aku.
 
           Semalam aku balik dari kelas silat dalam pukuk 11. Aku pergi kelas jalan kaki je sbb dekt dgn rumah aku . Selame ni , aku tk pnh dignggu ap2 klw balik dri silat , so tak ade lah takut sangat.

          Tapi malam tu, angin kuat sangt . Lepas dah tutup gelanggang, aku n adik aku pn jln kaki balik rumah. Aku hairan. Apesal macam jauh pulak rumah aku ni . Biasenye, x smpai 10 minit da smpai , skunk ni dah pukul 11:45. Aku dah mula seram sejuk .
       
          Aku tanye adik aku, "angah x rse ke rumah kita ni mcm jauh je, skunk dah nk dkt pkul 12 ni" adik aku tilik jam kt tgn dia . "Eh , haahlah along . Macam mane ni?".

        Aku mula bce ayat2 ruqyah. Tiba-ii aku ade kelibat lalu laju dpn aku . Aku tnye adik aku nmpk x ap yg aku nmpk. Dia geleng kepala. Aku sorng je yg nmpk  alahai!!

           Kepala aku dh mula berat . Aku tau, ade something follow aku , dgn kekuatan yg masih ade dlm bdn, aku ajax adik aku lari sekuat hati sambil bace ayat2 alquran yg terlintas dlm kpala otak .

         Akhirnya, sampai jugak kitaorg tat rumah , aku ketuk pintu mcm nak roboh, takut gile .
         
         Itulah kisah sy pde ari ni.



2 comments:

PENUNGGU KOLEJ DI JOHOR BAHRU

      Asslammualaikum semua , peminat kisah mistik & seram. Setelah bertahun lamanya aku tak update cerita woi and sebernarnya dah lupa ...